2014. május 19., hétfő

Valaki más



           Végigsétáltam a csendes folyosón. A nyitott ablakon bejutó tavaszi szél meglebegtette a hosszú hajamat, felhívva a rügyező fákra a figyelmemet. Megálltam egy pillanatra. Ránéztem a rózsaszín színben pompázó fára, mely az udvaron állt.
Nem éreztem semmit.
Már a rügyező tavasz sem tudott jobb kedvre deríteni, pedig mindig is annyira vártam az évnek ezt az időszakát. De most semmi. A virágzó tájtól még jobban összeszorult a szívem.
Elszakítottam a tekintetem a pompázó udvarról és folytattam az utamat a csendes folyosón, mely a cipőm talpának nyikorgásától visszhangzott.
Szükségem volt a felfrissülésre. Benyitottam a mosdóba, megnyitottam a csapot és egy ideig csak néztem a lefelé folyó vizet. Végül a kezembe mertem és megmostam az arcomat.
Felegyenesedtem. A falon lógó tükörbe akadt a tekintetem. Egy ismeretlen alak szegezte rám a tekintetét. Én voltam, és közben mégsem. Valaki más. Egy idegen, meggyötört arccal, szomorúan, reményét vesztve, boldogság nélkül.
Az emlékeimben élt csupán az a valaki, aki valaha voltam. Az, aki visszamosolygott, aki sosem érzett fájdalmat. Az, aki voltam, és akivé lennem kellett volna.
De már késő. Már nem tud más visszanézni rám, csak egy újabb meggyötört lélek a sok közül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése